Marketing

  • 3 belangrijke aandachtspunten voor jouw online marketing

    Het merendeel van de bedrijven kiezen er op vandaag voor om hun marketing zo goed als volledig via het internet te voeren. De reden daarvoor hoeft niet ver te worden gezocht, in tegendeel. In vergelijking met offline marketing is het namelijk zo dat online marketing heel wat efficiënter is. Niet…

    Lees meer
  • Waarom dwingende marketing tegenwoordig niet meer werkt

    Iedereen herinnert zich wellicht nog levendig de grote overlays die een volledige homepagina konden overnemen. Deze overlays werden gehuurd door bedrijven die graag een bepaald product of dienst in de kijker wilden zetten. Een dergelijke vorm van marketing was behoorlijk efficiënt. Toch was het vooral voor de bezoeker van de…

    Lees meer
  • Jouw merk laten scoren door het inzetten van influencers

    De manier waarop marketing vandaag de dag wordt gevoerd verschilt aanzienlijk ten opzichte van vroeger. Eén van  de belangrijkste veranderingen die door de jaren heen een aanzienlijke impact heeft gehad op de marketingmarkt is de komst van zogenaamde influencers. Voor heel wat bedrijven geldt dat zij voor het promoten van…

    Lees meer
  • Hoe interessant is Google’s zoeknetwerk voor jouw onderneming?

    Het is vandaag de dag op meerdere manieren mogelijk om online te adverteren. Voor het merendeel van de bedrijven geldt echter dat ze daarvoor vooral kijken naar Google’s zoeknetwerk. Natuurlijk is Google in eerste instantie vooral bekend omwille van haar zeer populaire zoekmachine. Dat is echter niet alles. Daarnaast heeft…

    Lees meer
Back to top button