Marketing

  • De hotelomzet verhogen door middel van Google Hotel Ads

    De hotelomzet verhogen door middel van Google Hotel Ads

    De zoekmachine Google wordt om uiteenlopende redenen gebruikt. We gebruiken het onder meer om extra informatie op te zoeken, voor entertainmentdoeleinden en om aankopen te doen. Dankzij Google is het ook eenvoudiger geworden om vliegtuigtickets en hotels te boeken. Voor hoteluitbaters biedt Google krachtige tools aan om nog eenvoudiger klanten…

    Lees meer
  • Ads uitbesteden

    Ads uitbesteden

    Google ads opent deuren Dankzij dit platform kan jij alle consumenten bereiken binnen jouw doelgroep die mogelijk geïnteresseerd zijn in de producten die jij aanbiedt. Je kunt jouw doelgroep zelf omschrijven en zo een hele specifieke consument aanspreken. Hierdoor wordt jouw budget op een effectieve manier gebruikt. Het zou natuurlijk…

    Lees meer
  • SEO-voorspellingen en -verwachtingen in 2022

    SEO-voorspellingen en -verwachtingen in 2022

    In de wereld van de zoekmachineoptimalisatie, ook wel eens SEO of Search Engine Optimization genoemd, is er geen tijd om stil te staan. Zoekmachines worden steeds intelligenter en dus moeten ook SEO-specialisten hun kennis en methoden voortdurend bijschaven. We leggen uit wat er hen in 2022 te wachten staat. Tijd…

    Lees meer
  • Wat kan een online marketingbureau voor jouw bedrijf betekenen

    Wat kan een online marketingbureau voor jouw bedrijf betekenen?

    Als je overweegt een internetmarketing campagne te lanceren, dan stel je jezelf wellicht de vraag: “Waarom zou je geen online marketing bureau inhuren?” Experts van online marketing bureau DoubleSmart kunnen je helpen jouw bedrijf van begin tot eind te begeleiden, van het opstarten van de campagne tot het zorgen dat…

    Lees meer
  • 3 belangrijke aandachtspunten voor jouw online marketing

    Het merendeel van de bedrijven kiezen er op vandaag voor om hun marketing zo goed als volledig via het internet te voeren. De reden daarvoor hoeft niet ver te worden gezocht, in tegendeel. In vergelijking met offline marketing is het namelijk zo dat online marketing heel wat efficiënter is. Niet…

    Lees meer
  • Waarom dwingende marketing tegenwoordig niet meer werkt

    Iedereen herinnert zich wellicht nog levendig de grote overlays die een volledige homepagina konden overnemen. Deze overlays werden gehuurd door bedrijven die graag een bepaald product of dienst in de kijker wilden zetten. Een dergelijke vorm van marketing was behoorlijk efficiënt. Toch was het vooral voor de bezoeker van de…

    Lees meer
  • Jouw merk laten scoren door het inzetten van influencers

    De manier waarop marketing vandaag de dag wordt gevoerd verschilt aanzienlijk ten opzichte van vroeger. Eén van  de belangrijkste veranderingen die door de jaren heen een aanzienlijke impact heeft gehad op de marketingmarkt is de komst van zogenaamde influencers. Voor heel wat bedrijven geldt dat zij voor het promoten van…

    Lees meer
  • Hoe interessant is Google’s zoeknetwerk voor jouw onderneming?

    Het is vandaag de dag op meerdere manieren mogelijk om online te adverteren. Voor het merendeel van de bedrijven geldt echter dat ze daarvoor vooral kijken naar Google’s zoeknetwerk. Natuurlijk is Google in eerste instantie vooral bekend omwille van haar zeer populaire zoekmachine. Dat is echter niet alles. Daarnaast heeft…

    Lees meer
Back to top button